Hogyan kezdj hozz?
1. Elszr is szksged lesz egy karakterre (vagy akr tbbre) hogy hozzkezdhess a szerepezshez. Ehhez nem kell mst tenned mint az IGNYLLAPOK-on bell megadott pontokat a megfelel mdon kitltened, majd bemsolnod az IGNYLS-be.
2. Ha az 1. ponttal megvagy, nincs ms dolgod mint megvrnod amg elkszl a karaktered. Ha ez megtrtnt, az mindenbizonnyal azt jelenti hogy a karaktered megadott tulajdonsgai teljesen megfelelnek az alapkritriumoknak, gy ezutn valsznleg jtszani is szeretnl.
3,a. Ha helysznt szeretnl ltrehozni, a karakterignylshez hasonlan az IGNYLLAPOK-hoz kell naviglnod, miutn az IGNYLLAPOK-ban tallhat helysznignyl-segdlet szerint ktltttl minden mezt.
Fontos hogy megadd a jtk zrt vagy nylt-e? Elbbi azt jelenti hogy kizrlag az ltalad megadott userekkel szeretnl jtszani (akikkel lehetleg elzetesen egyeztess), utbbi hogy brki szabadon reagolhat.
Valamint lehetsged van vlasztani az anime vilg s a valletbeli jtk kztt a frumon bell (ahol a szerepezs folyik), amelyet a jobb oldali dvzl modulban tallhat, "PLAY" felirat gomb segtsgvel rhetsz el. A kt jtk kzti klnbsg leginkbb a karakterek kpei s a lehetsgek szleskrsgben nyilvnul meg.
(A helyszn termszetesen nem kttt, csak mint kiindulpont szolgl a szerepezshez, a userek ezt s minden rszlett a reagjaikban szabadon vltoztathajtk)
3,b. Vlaszthatod azt is, hogy mr egy ksz, nylt jtkhoz (vagy olyan zrt jtkhoz amibe meghvtak) reagolsz, gy csatlakozva a tbbi userhez.
Magyarzatok (folyamatosan bvl)
-
A helysznek cme utn mindig tallhat egy bet zrjelben. Ez lehet (A), mint "aktv", (Sz), mint sznetel, s (B), mint "befejezve".
|